Retourneren

Iets retourneren?

Regel je retourzending binnen 2 minuten!

Stap 1: Meld je retourzending aan via het Retouren Portaal
Stap 2: Plaats de artikelen in de originele verpakking en verzenddoos
Stap 3: Plak het retourlabel over het originele verzendlabel
Stap 5: Breng het pakketje naar het dichtstbijzijnde PostNL punt

Na ontvangst van je retourzending wordt de inhoud bekeken en bepaald of de producten op de juiste wijze zijn geretourneerd. Indien dit het geval is zal het bedrag dat je hebt betaald voor de bestelde producten worden teruggestort op je rekening. Het bedrag dat je hebt betaald voor de verzending wordt NIET teruggestort.

Uitzonderingen retourneren

Let op: het herroepingsrecht vervalt voor:

  1. Producten die een beperkte houdbaarheid hebben;
  2. Producten waarvan de verzegeling is verbroken;
  3. Producten die na levering zijn gebruikt;
  4. Producten die na levering vermengd zijn met andere producten;

Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product in de originele verpakking, met gesealde dop en zonder gebruik te hebben gemaakt van het product, gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. Belangrijke voorwaarde is dat het product niet geopend is. Tijdens de bedenktijd zal je zorgvuldig om moeten gaan met het product en de verpakking. Je kunt het product slechts uitpakken in de mate die nodig is om de aard en kenmerken van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat je het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals je dat in een winkel zou mogen doen.

Je hebt na aanmelding van je retourzending nogmaals 14 dagen om het product of producten retour te sturen. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Rush International B.V. geretourneerd moeten worden.

Verkeerde levering
Het kan bij hoge uitzondering voorkomen dat je een ander product ontvangt dan dat je hebt besteld. Uiteraard gaan we dit probleem voor je oplossen. Neem contact op met onze klantenservice via info@rushofficial.nl.

- Vermeld in je e-mail altijd je naam en ordernummer
- Voorzie ons van foto's van het defect en de pakbon

Garantie
Wij doen logischerwijze ons best om onze producten in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport, vervelend! In dit geval is het van belang direct contact met onze klantenservice op te nemen via info@rushofficial.nl. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

- Vermeld in je e-mail altijd je naam en ordernummer
- Voorzie ons van foto's van het defect